Kerkdienst in het kader van Heimland

23 juni a.s.: Inspirerende dienst ‘De kracht van verbinding’ in de Johanneskerk in Diepenheim

In het weekend van 21, 22 en 23 juni staat Diepenheim in het teken van Heimland. Het is een weekend vol van theater, kunst, filosofie, wetenschap, muziek, (Twentse) cultuur, natuur en nog veel meer. Heimland gaat over interactie en het zoeken naar verbinding.

In de kerkdienst op zondag 23 juni om 10.00 uur in de Johanneskerk staat de kracht van verbinding centraal. Het scheppingsverhaal benadrukt dat ieder mens een eigen waardigheid heeft; mensen in hun anders-zijn erkennen en respecteren. Samen kunnen we werken aan een rechtvaardige samenleving waarin iedereen kan deelnemen. Dat is de kracht van verbinding!

Ds. Rienke Vedders – Dekker gaat in haar overdenking hier verder op in. Anita Elkink en Ramon Dreteler sluiten vanuit de Heimlandorganisatie hierop aan. Isza Zwart zingt en speelt in de dienst een aantal nummers. Isza is van Collectief Teder dat ook op Heimland te zien en te horen is.

Er is a,s, zondag dus geen wandeling gepland, zoals afgelopen zondag en eerder werd aangekondigd!

Na afloop van de dienst is er gelegenheid om na te praten onder het genot van een kop koffie of thee. Je bent van harte welkom!