Bijzondere dienst op zondag 25 augustus a.s. met Wolbertus!

Een reis door de tijd met Wolbertus: vier de geschiedenis in de Johanneskerk

Je bent van harte uitgenodigd voor een bijzondere kerkdienst op zondag 25 augustus om 10:00 uur in de Johanneskerk te Diepenheim.

In deze dienst zal Wolbertus, in de persoon van een bekende Diepenheimer, je meenemen op een reis door de tijd. Hij was eertijds ‘Heer van Diepenheim’ en sleutelfiguur in de lokale geschiedenis. Hij zal vertellen over hoe hij betrokken was bij het ontstaan van de kerkelijke gemeenschap in Diepenheim.

Ds. Rienke Vedders – Dekker zal aan de hand van een Bijbelverhaal een krachtige verbinding maken met het verhaal van Wolbertus wat het betekent om kerk te zijn in 2024. Tijdens de dienst zingen en genieten we samen van bekende liederen die door gemeenteleden zijn uitgezocht. Na de dienst ben je van harte welkom voor een kop koffie of thee in de Molenaarshof.