Fancyfair weer goed bezocht

Op 31 augustus vond de 28e Fancyfair plaats in de Manege aan de Krommedijk te Diepenheim. Na een jaar van inzamelen, sorteren en repareren konden de wagens voor de Fair ingepakt worden om vrijdag in de manege uitgepakt en uitgestald te kunnen worden. Een groep dames maakten in de week voor de Fair prachtige bloemstukken die goed verkocht werden.  Ook was er al een voorraad  kniepertjers aangelegd.  Zaterdagmorgen om 6 uur was met al druk bezig met het oliebollenbeslag terwijl van 7 uur de laatste hand werd gelegd aan de kraampjes. Om 9 uur gaf Herman Veltkamp het startschot en rende iedereen naar binnen. Zo’n 300 mensen hebben hieraan meegewerkt. De opbrengst is weer bestemd voor onderhoud aan de gebouwen van kerk en Molenaarshof.  Het was weer een bijzonder leuke dag met veel bezoekers. Meer informatie en een fotoreportage is te zien op de website: www.fancyfair-Diepenheim.nl .